Dit systeem is perfect voor u Kia Sorento! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Met behoud van remote smart parking
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Dit systeem is perfect voor u Ford Mustang Mach-E! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Dit systeem is perfect voor u Ford Transit! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Dit systeem is perfect voor u Ford Transit Custom! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Dit systeem is perfect voor u Iveco Daily! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Dit systeem is perfect voor u Maserati Ghibli! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Dit systeem is perfect voor u Maserati Grecale! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Dit systeem is perfect voor u Maserati Levente! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Dit systeem is perfect voor u Range Rover Defender! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Dit systeem is perfect voor u Range Rover Sport! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Dit systeem is perfect voor u Range Rover Valar! Maar waarom eigenlijk?
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Onze Bluetooth dongels zijn een uitzondering. Is deze dongel in de buurt van de auto, dan schakelt het systeem vrij. Is de bluetooth dongle niet in de buurt? Dan blijft het systeem geblokkeerd. Onze bluetooth dongles zijn de enige oplossing in de markt waarbij het comfort van de keyless entry bewaard blijft, maar er toch een tweede autorisatie plaatsvindt.
Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto. In deze beveiligingsklasse wordt de startonderbreker (klasse 1) aangevuld met een alarmsysteem. Een goedgekeurd Kiwa/SCM-alarmsysteem werkt zoals een fabrieksalarm, maar dan met de tweede autorisatie als extra functie.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Eigen autorisatie: extra beveiliging tegen inbreken
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Een SCM gecertificeerd klasse 5 alarm is een combinatie van een volledig klasse 3 alarm af-fabriek of achteraf ingebouwd gekoppeld met een klasse 4 voertuigvolgsysteem. Als deze twee systemen in verbinding staan met elkaar heeft u pas een klasse 5 alarm. Sommigen auto’s hebben al een klasse 3 alarm en deze kan ook gebruikt worden voor een klasse 5 alarm.
Veel verzekeringsmaatschappijen eisen in de polis bij dure auto’s een klasse 5 alarm of klasse 3 en klasse 4 alarm los van elkaar. Het verschil tussen deze is de koppeling tussen beide systemen. Bij een koppeling worden de meldingen van het klasse 3 alarm doorgestuurd naar een erkende meldkamer.
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Bij dit alarm is dit niet van toepasing, hiervoor hoef je geen extra handzender te hebben, de originele handzender van de auto schakelt het systeem vrij.
De SCM-klasse 3 is een SCM-klasse 2 alarmsysteem uitgebreid met een hellingshoekdetectie. Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Geen extra handzender
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Bij dit alarm is dit niet van toepasing, hiervoor hoef je geen extra handzender te hebben, de originele handzender van de auto schakelt het systeem vrij.
De SCM-klasse 3 is een SCM-klasse 2 alarmsysteem uitgebreid met een hellingshoekdetectie. Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Geen extra handzender
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Bij dit alarm is dit niet van toepasing, hiervoor hoef je geen extra handzender te hebben, de originele handzender van de auto schakelt het systeem vrij.
De SCM-klasse 3 is een SCM-klasse 2 alarmsysteem uitgebreid met een hellingshoekdetectie. Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Geen extra handzender
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Alle systemen in de markt werken met een handzender, waardoor er voor zo’n tweede autorisatie een extra handeling van de gebruiker nodig is. Bij dit alarm is dit niet van toepasing, hiervoor hoef je geen extra handzender te hebben, de originele handzender van de auto schakelt het systeem vrij.
De SCM-klasse 3 is een SCM-klasse 2 alarmsysteem uitgebreid met een hellingshoekdetectie. Zodra iemand een auto, die is uitgerust met dit alarm- systeem, weg probeert te slepen of op te krikken, gaat het alarm af. De sensoren registreren elke beweging in en om de auto.
Het alarmsysteem heeft naast de hellingshoekdetectie de volgende beveiligingen:
-> Startonderbreker (SCM-klasse 1)
-> Interieurbeveiliging: detecteert beweging in de auto
-> Omtrekbeveiliging: beveiliging van alle deuren en de motorkap
-> Geen extra handzender
-> Optische signalering: knipperlichten knipperen bij diefstalpoging.
-> Akoestische signalering met de kleinste noodstroomsirene ter wereld
Warning: Undefined property: WP_Error::$name in /home/p1215/domains/smulderscarsystems.nl/public_html/wp-content/themes/autozpro/inc/template-functions.php on line 217
HIDE FILTER
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.