Smulders carsystems

Welkom bij Smulders carsystems

Klantenservice
Hulp nodig?
Vraag een van onze experts!
040 78 20 200
Aanmelden autoalarm
Meld direct een inbouw aan voor een auto alarm.
Offerte aanvragen
Telonisch aanvragen?
Bel met onze alarm expert.
040 78 20 200

Heeft u vragen?

Kijk of het antwoord in de FAQ erbij staat, anders kunt u altijd contact met ons opnenemen. 
Bezorg en verstuur informatie

We werken er altijd aan om uw bestellingen zo snel mogelijk naar u op te sturen. De meeste bestellingen worden binnen 2-4 werkdagen verzonden, hoewel er enige vertragingen kunnen optreden rond verkoop- en piekperiodes. Je krijgt een melding wanneer je bestelling aan zijn reis is begonnen.

1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket

Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Controleer het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. Controleer je mail

Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

We werken er altijd aan om uw bestellingen zo snel mogelijk naar u op te sturen.  Wij versturen via POSTNL, DPD en GLS. Onze vervoerder kiest hierin het beste tijdvak.

Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakketje gewoon bij je thuis bezorgd.

Als een product op voorraad is in de winkel, haal je ‘m vandaag nog op. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop “Ophalen in de winkel”.

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het contactformulier in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Coolblue en je krijgt binnen 5 dagen je geld terug.

In mijn bestellingen bekijk je makkelijk waar je pakketje is. Hier vind je ook je Track & Trace code. Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail.

Wanneer het druk is, zijn er helaas meer vertragingen. Bij een vertraging is er 80% kans dat je je pakketje alsnog de volgende dag in huis hebt. In mijn inlog bekijk je makkelijk de status van je bestelling. Hier vind je ook je Track & Trace.

Heb je ‘m na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag contact op met onze klantenservice. We helpen je graag met een oplossing.

Betalen
Online betaal je met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of Mastercard).

Ja, in onze winkel kan je contant betalen. Je kan een product online reserveren en betalen in de winkel, of er langsgaan om je bestelling te plaatsen. 

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht.

  • Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.

  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.

Heb je er voor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer:

 

Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Het kan zijn dat je bestelling nog niet verzonden is. Je krijgt je factuur bij je verzendbevestiging. Deze krijg je uiterlijk de nacht voor bezorging in je mail. Zo niet, neem dan even contact met ons op. 

Ja, in onze winkel kan je contant betalen. Je kan een product online reserveren en betalen in de winkel, of er langsgaan om je bestelling te plaatsen. 

Stuur ons een e-mail en vermeld hierin je ordernummer en wat je in je factuur wilt wijzigen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox. Hierdoor komt je huidige factuur te vervallen.

Neem contact met ons op met daarin:

  • je ordernummer
  • je gewenste aanpassingen

Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Heb je er voor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer:

 

Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Garantie

Je krijgt op de meeste producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. 

Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.

  • Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product;
  • Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos.
  • Ook buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.

Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop gooit, waardoor je een zwart scherm krijgt. Of wanneer het scherm van je telefoon kapot is nadat je ‘m hebt laten vallen. Een reparateur onderzoekt je product om vast te stellen hoe het defect is ontstaan en of de reparatie onder de fabrieksgarantie valt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen.

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online contactformulier

Je krijgt op de meeste producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Op BlueBuilt producten krijg je zelfs 5 jaar fabrieksgarantie. Refurbished witgoed producten zijn de uitzondering. Daarbij is de garantie 3 maanden geldig.

Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.

  • Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product;
  • Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos.
  • Ook buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.

Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop gooit, waardoor je een zwart scherm krijgt. Of wanneer het scherm van je telefoon kapot is nadat je ‘m hebt laten vallen. Een reparateur onderzoekt je product om vast te stellen hoe het defect is ontstaan en of de reparatie onder de fabrieksgarantie valt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen.

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online contactformulier

Staat je antwoord er niet tussen?

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Winkelwagen Sluiten